Ania's things

czwartek, 15 sierpnia 2013

Pretty, maybe little, but not liar :)

Długo zastanawiałam się jaka eco torba, byłaby dla mnie idealna. Wiadomo, musi być praktyczna, wygodna i pojemna, a takie z pewnością do nich należą. Po poszukiwaniach nareszcie trafiłam na swój typ :) Oglądacie serial Pretty Little Liars ? Bo ja go uwielbiam ! Właśnie dlatego wybrałam białą, modną eco bag z takim napisem. Nie tylko jest trendy, ale też pomieści każdy drobiazg ! Dziś stylizacja z torbą w roli głównej. Dobrałam do niej prostą, jasną, koronkową sukienkę, ażurowe botki i zielony kapelusz, aby trochę ożywić cały zestaw. Natomiast nie ma zbyt wiele biżuterii. Jedynie wisiorek z piórkiem. Całość kojarzy mi się ze stylem boho, który zresztą bardzo lubię. A Wy lubicie eco torby ? Nosicie ? 











fot. Jakub Jagiełło

Dress - ICHI / Bag - DeeZee / Hat - Top Secret / Boots - no name / Necklace - House

1 komentarz: