Ania's things

piątek, 30 sierpnia 2013

Holiday in the fog

Witajcie ! Wróciłam z wypoczynku, w naszych pięknych Tatrach :) Było cudownie, chociaż pogoda całkowicie nie dopisała. W tym roku, podczas pobytu, postanowiłam wybrać się nad Morskie Oko, Gubałówkę oraz ukochane Krupówki. Moim celem było również przetestowanie smaku grillowanego oscypka z żurawiną. Pycha ! <3 Jestem wielbicielką górskiego serka, ale w tej postaci miałam okazję testować go pierwszy raz. Podczas kolejnych wakacji, stawiam przed sobą wyzwanie Doliny Pięciu Stawów i może zdobędę Rysy, zobaczymy ;) Natomiast w zimę, mam zamiar odwiedzić baseny termalne. To świetny relaks. Uwielbiam góry ! 






fot. Jakub Jagiełło

A Wy wolicie morze czy góry ? 

Na zdjęciach mam na sobie: Parka - New Look / Pants - Zara / Shoes - Adidas / Sneakers - DeeZee

2 komentarze: