Ania's things

piątek, 14 czerwca 2013

Pink Jacket w roli głównej

Dziś mimo wielu ciemnych chmur na niebie, pogoda do końca nie zawiodła i nie spadł deszcz, dzięki czemu przygotowałam dla Was nową stylizację i mogłam się wybrać na sesję zdjęciową nad staw :). W roli głównej 
różowa marynarka firmy Stradivarius, która pasuje do bardzo wielu zestawów. Ja założyłam ją do materiałowych spodenek H&M oraz koszulki z nadrukiem New Look. Do tego czarne, płaskie, skórzane sandałki i moja ulubiona żółta chanelka. Miłego oglądania !












fot. Jakub Jagiełło, dzięki ;*


Mam nadzieję, że moja dzisiejsza stylizacja przypadła Wam do gustu ! :)

Zapraszam do oglądania i komentowania ! Enjoy ! :*

3 komentarze:

  1. Pięknie, przepięknie.
    Aniu jesteś piękną dziewczyną i niesamowicie fotogeniczną.
    Czekam na kolejne zdjęcia.
    ps. Mówiłam żebyś założyła bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ślicznie ! :*
    na szczęście poszłam za Twoją radą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne że robi sie to co lubi tak jak ja :)
    Kocham zadbane dłonie i lubię uszczęśliwiać innych :)
    zapraszam do mnie :)

    www.gierma-tips.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń