Ania's things

niedziela, 11 maja 2014

Spring time

Mimo tego, że w kalendarzu widnieje już połowa maja, to pogoda za oknem jest bardzo zmienna. Jednego dnia jest ciepło, niczym w lato, drugiego już chłodno i pada deszcz. Taka aura nie służy raczej dobremu samopoczuciu, więc staram się aktywnie wykorzystywać każdy słoneczny dzień. Ostatnio wybrałam się na spacer do parku, który znajduje się tuż obok mojego bloku, jednak do tej pory nie przywiązywałam do tego większej uwagi. Park jest niewielki, ale bardzo ładny, z uliczkami i fontanną. Ma swój specyficzny urok. Mała przechadzka okazała się świetną okazją do zrobienia kilku wiosennych zdjęć. Nie przygotowywałam jakiejś szczególnej stylizacji. Na sobie mam czarne, klasyczne spodnie z materiału, ramoneskę, w tym samym kolorze i kwiatową bluzkę. Do tego skórzane baletki i prosta torba w odcieniu camel. Całość dopełnia różowy naszyjnik. Zobaczcie i oceńcie sami. 








Jacket - nn / Blouse - nn / Pants - answear.com / Boots - Clarks / Bag - BigStyl / Necklace - http://www.ciuchbuda.pl/

fot. Jakub Jagiełło

2 komentarze: