Ania's things

poniedziałek, 10 marca 2014

Meryl

Dziś piszę do Was z misją polecenia dobrego filmu. Niedawno wybrałam się do kina, a zazwyczaj chodzę tylko na filmy godne obejrzenia. Przynajmniej staram się takie wybierać. "Sierpień w hrabstwie Osage"- idealne ukazanie zwykłych, niezwykłych relacji rodzinnych. No i Meryl. Niezastąpiona Meryl Streep, grająca chorą Matkę, Żonę - budująca większość fabuły, która cały czas trzyma widza w zainteresowaniu. Jest to jedna z takich aktorek, która może się wcielić w jakąkolwiek rolę, i tak odegra ją genialnie i jedynie w swoim rodzaju. Miłość od pierwszego wejrzenia, obudziła się we mnie, kiedy pierwszy raz obejrzałam "Diabeł ubiera się u Prady", przechodząc przez "To skomplikowane" i "Dwoje do poprawki". Szybka miłość. Najnowszy film z jej udziałem, wspomniany przeze mnie na początku jest moim kolejnym zauroczeniem, jednak jeśli chcecie to zrozumieć, musicie sami to przeżyć, a więc w wolnej chwili polecam ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz