Ania's things

piątek, 26 lipca 2013

Lipcowe Glossybox - My first !

Hej :) Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami zawartością lipcowego glossy. Jest to moje pierwsze zamówione pudełeczko. Choć nie zdążyłam jeszcze wypróbować wszystkich kosmetyków, to wszystkie jak najbardziej dopasowały się do moich wymagań i potrzeb ;) Zamawiając pierwsze pudełko nie byłam do końca pewna, czy mnie Ono zaskoczy, jednak tak się stało i to bardzo pozytywnie ! Produkty są wysokiej jakości, więc na pewno zdecyduję się na dalszą subskrypcję, a może nawet w przyszłości zakupię kilka kosmetyków pełnowymiarowych. Jeśli lubicie kosmetyczne nowości i trendy to na prawdę polecam ! :) P.S całkowicie urzekła mnie szata graficzna najnowszego glossy ;)





































































Nawilżający krem-żel odprężający pod oczy. Z tego produktu jestem bardzo zadowolona, gdyż należę do osób, które mają widoczne cienie pod oczami. Kosmetyk ma za zadanie eliminować oznaki zmęczenia. Zobaczymy co z tego wyniknie. Być może skuszę się na produkt pełnowymiarowy. 





















Nawilżająca odżywka do włosów. Na lato na pewno się przyda :)























Żel do stóp Fly High. Dzięki temu, że zawiera między innymi mentol i olejek eukaliptusowy w upalne dni chłodzi. Słyszałam, że dobrze działa również na zmęczone stopy po imprezie, kiedy przetańczymy całą noc w szpilkach :)























Ten lakier do paznokci był dużą niespodzianką, ze względu na śliczny kolor !























Mimo wielu różnych opinii na temat firmy Avon, to ten krem w 100 % trafił w potrzeby mojej skóry. 20+ żel-krem na dzień i noc. Dostosowany do mojego wieku oraz do wrażliwej cery, którą posiadam. Wielki plus dla glossy za ten produkt.























Świetny gift ! Chłodząca maska na oczy. Dla zmęczonych oczu, po pracy choćby przy komputerze to idealne, małe SPA. :)


Jak Wam się podoba lipcowe Glossybox ? A może, któraś z Was posiada takie ? Komentujcie ! :)
Buźka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz