Ania's things

poniedziałek, 10 czerwca 2013

MOHITO for wedding

Pod koniec czerwca wybieram się na wesele. Szczerze mówiąc już się nie mogę doczekać ! :) Długo zastanawiałam się co wybrać, jeśli chodzi o odpowiednią kreację i dodatki. Oczywiście musiała to być sukienka, nie w białym kolorze (najlepiej zostawić go Pannie Młodej) ;). Na ostatnich zakupach w końcu się zdecydowałam. Wybrałam sklep Mohito oraz sukienkę, którą prezentuję poniżej: 


Jest ona w kolorze pudrowego różu, ma bardzo ciekawą fakturę, a na całości wyhaftowane są kwiaty. Na ciele układa się na prawdę pięknie, od pasa, w dół jest rozkloszowana. Powiedziałabym, że jest w stylu sukienek 'baby doll'.





Z tyłu posiada delikatne rozcięcie, które dodaje uroku. Ta sukienka to idealne rozwiązanie dla kobiet, które mają szersze biodra, tak jak ja. Dzięki rozkloszowanemu dołowi, sylwetka wydaje się bardziej filigranowa i smuklejsza.


Do tej kreacji włożę moje ulubione czarne, klasyczne czółenka i tylko pozostał mi wybór kopertówki. Dla kopertówki mam już wymyślone dwie sieciówki. Również Mohito i New Look. Poniżej mój wybór, jak do tej pory.  Raczej stawiam na klasykę w stonowanych kolorach.

MOHITO -> http://mohito.pl/pl/dynamic/product/269/%23269
New Look -> http://www.newlook.com/shop/womens/bags-and-purses/nude-and-grey-colour-block-envelope-clutch-_282283914


A Wy co myślicie ? :) 
Buziaki i zapraszam do komentowania :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz