Ania's things

wtorek, 21 maja 2013

Jest pysznie (:

Dziś trochę o małych przyjemnościach. W końcu kto ich nie lubi ? :) Ostatnio wypróbowałam sposób na galaretkę, która zrobiona w taki sposób wygląda i smakuje znakomicie. 















Aby kolory wyglądały jeszcze piękniej i ciekawiej użyłam galaretki o smaku mojito, mhm, pyszności <3


Oczywiście na takim deserze się nie skończyło.. ;> Na nudne wieczory, do filmu, najlepsze lody, jakie do tej pory miałam przyjemność jeść. 















Osobiście jestem fanką miętowego smaku, ale czekoladowymi też nie pogardzę !


Przyjemnie musi być również dla oka. Dlatego ostatnio zakupiłam taki oto zestaw: 
Kocham świeczki zapachowe. Moje ulubione zapachy należą raczej do ciężkich. Jest to np. wanilia. Ale mając na uwadze to, że cudowne, ciepłe, letnie wieczory już blisko tym razem wybrałam zapach lekko owocowy ;)


Buźka ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz