Ania's things

sobota, 25 maja 2013

Plażowy zawrót głowy


Bikini, bikini, bikini… Przez ostatni czas, często zastanawiałam się, jaki model wybrać na nadchodzące lato. I tak sobie pomyślałam, że przecież można połączyć stary kostium, z nowym. Jeśli mamy w swojej szafie piękny dół od bikini, a nie podoba nam się już góra, wystarczy dopasować i kupić samą górę :). I na odwrót. Jestem zwolenniczką trendu, że cały kostium wcale nie musi być w jednym kolorze. Jak najbardziej podobają mi się takie połączenia jak: góra w kropeczki, dół w paseczki czy może dół jednokolorowy, a góra wzorzysta. Muszę również przyznać, że bardzo podoba mi się nowa kolekcja kostiumów Beyoncé dla H&M. Z tego też wybrałam już coś dla siebie. Poniżej prezentuję moje kombinacje. Niektóre z tych części kostiumów, kupiłam w tamtym roku, a niektóre dosyć niedawno. Pokażę Wam jak można połączyć kolory i wzory.

Zacznę od różowego kostiumu i będzie on wyjściowym:

I od tego łączymy z innymi częściami :)




Fajna zabawa w stylistkę, a przy okazji na plaży można się pokazywać, w różnych kombinacjach :)

Tutaj połączenie dwóch całkowicie innych wzorów:


Ja na nadchodzące lato wybrałam dla siebie bikini z najnowszej kolekcji Beyoncé dla H&M.

Ten model przypadł mi do gustu, ponieważ jest bardzo kobiecy. Podoba mi się też ponadczasowa czerń oraz frędzelki ;). 

Życzę Wam udanych łowów ! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz